poniedziałek, 23 czerwca 2014




Liebster Award




Nominacja od Vik. A. jedynej osoby, która czyta mojego bloga. Dziękuje, że dajesz
mi wsparcie poprzez komentarze i, że wogóle chcę Ci się czytać. Oraz dziękuję
za nominację.



1. Co uważasz za najważniejsze w życiu?

-Dla mnie najważniejsze w życiu to mieć kochającą rodzinę, przyjaciół. 
Mieć pasję i się w niej spełniać.
Dążyć do celu.
2. Czy to Twój pierwszy blog?

-Pierwszy, ale sądze, że nie ostatni.
3. Jeśli pamiętasz to napisz jaki był Twój pierwszy przeczytany blog o tematyce Dramione?

http://wbrew-woli.blog.onet.pl/ <--- to jest mój pierwszy przeczytany blog dzięki, któremu zaczęło się to całe szaleństwo na punkcie Dramione.
4. Ulubiony kolor?

 -Niebieski i zielony.

5. Czego za żadne skarby świata byś nie zjadła?

-Człowieka
6. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
-Wierzę choć takiej jeszcze nie przeżyłam. Może nie będzie mi to dane, ale nie
zwątpie w to, że ona istnieje.

7. Co jest Twoim ulubionym zajęciem?

-Lubie biegać.
Uwielbiam leżeć na hamaku i słuchać muzyki.
Uwielbiam pisać i snuć jakieś niewyobrażone historyjki.
Kocham poprostu doszukiwać się w zwykłych rzeczach czegoś magicznego. 
8. Jesteś duszą towarzystwa czy raczej samotnikiem?

-Bardzo dużo osób mówi mi, że jestem optymistką i, że zawsze daje wsparcie. Że jestem
 duszą towarzystwa. Jednak mało osób wie o tym, że nie zawsze wszystko widzę
w takich "kolorowych barwach". Przejechałam się już na "przyjaciołach", więc jestem
teraz skryta, a, że moja wrażliwość daje się we znaki,  prawie wogóle nie ufam.
Jednak i tak wszyscy widzą te pozory, które im przedstwiam. Dlatego lubie
pisać, bo to pomaga mi się odstresować. A co do samotnika to lubie czasami
poprostu pobyć sama, przemyśleć wszystko. 
Nie jestem w 100% ani duszą towarzystwa, ani samotnikiem. Jestem takim "pomiędzy".
9. Co robisz, gdy brakuje Ci weny?

-Idę na spacer ze słuchawkami. Włączam muzykę i myślę nad problemami  żeby "oczyścić" umysł. Rozglądam się dookoła, próbując dostrzec coś co mi może pomóc.
Najczęściej są to poprostu zwykłe rzeczy. Najczęściej przyroda. Uwielbiam tak poprostu
patrzeć na strumyk bądź las.

10. Jaką sławną osobę podziwiasz i za co?

-Nie podziwiam jakoś sławnych osób, bo uważam, że czasami więcej może
nas nauczyć chociażby jakiś biedak niż ktoś sławny, który nie widzi 
nic prócz czubka własnego nosa. Oczywiście są  wyjątki.
11. Typ wymarzonego chłopaka? 

-Mój wymarzony chłopak jest dosyć wysoki. Ma niebieskie oczy. Jeśli się w nie patrzy
nie widzi się nic poza nimi. Hipnotyzują. Ma delikatną opaleniznę. Może być i blondynem i szatynem. Piękny uśmiech. 
Bystry, zabawny, uparty. Szarmancki, romantyk z wyobraźnią.
Żeby potrafił mnie obronić. Żeby nie podnosił ręki na kobiety.
Żeby traktował mnie jak księżniczkę. Żeby przy kolegach nie zmieniał się na dupka.
Żeby umiał mnie rozśmieszyć nawet jak będę smutna.
Żeby nie widział nikogo poza mną i żeby zawsze był <3



Nominuję;

1.http://istnienie-dramione.blogspot.com/
2.http://dramione-gdy-jestesmy-sami.blogspot.com/
3.http://nowy-hogwart.blogspot.com/
4.http://dramione-milosc-przez-glupote.blogspot.com/p/spis-tresci.html



Wasze pytania:

1.Dlaczego akurat tematyka "Dramione"?
2.Jakie jest Twoje marzenie z dzieciństwa?
3.Kim chcesz zostać w przyszłości?/Lub kim jesteś?
4.Opisz siebie w 3 słowach. Uzasadnij.
5.Czym jest dla Ciebie miłość?
6.Czy poświęciłbyś/abyś własne życie dla drugiej połówki?
7.Co Cię podkusiło, by założyć bloga?
8. Jakie masz lęki?
9.Do jakiej osoby z książki "Harry Potter"  jest Ci najbliżej?
10. Jaki jest Twój ulubiony cytat?
11.Twoje motto brzmi : ...


2 komentarze:

  1. Dziękuję Ci za szczere odpowiedzi, kochana. Jestem pewna, że nie tylko ja czytam Twojego bloga. Spójrz proszę na liczbę wyświetleń. Prawie pięćset. Uwierz mi, że sama się do tego nie przyczyniłam :*
    Musisz wiedzieć, że na pewno wiele osób czyta Twoje powstające opowiadanie, ale zwyczajnie nie chce im się komentować. Sama na początku to przeszłam, ale później było tylko lepiej :)
    Uwierz w siebie, bo masz naprawdę fajny pomysł na tę historię.
    Przy okazji chciałabym nawiązać to tego, że mnie nominowałaś. Niestety nie można nominować kogoś kto nominował ciebie :(
    Ale nie ma się co tym przejmować i w wolnych dniach na pewno odpowiem na Twoje pytania :)
    Aktualnie nie mam czasu, bo pracuję właśnie nad rozdziałem, ale jeśli zechciałabyś to zapraszam do popisania ze mną na asku: http://ask.fm/VikDramione
    Pozdrawiam Cię serdecznie :*
    Vik. A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci serdecznie za wsparcie <3
    Nawet nie wiesz ile mi sprawia przyjemności kiedy widzę, że komuś się to podoba co pisze.
    Jestem Ci wdzięczna za to, że we mnie wierzysz.
    W wolnym czasie wpadne na Twojego aska i dokończe czytać Twoje opowiadanie, bo ostatnio nie dokońca mam czas i czytam tylko "w biegu" po ok 1 rozdziale ;/ ale staram się być na bieżąco ;3
    Również pozdrawim i życzę weny ;*

    OdpowiedzUsuń