niedziela, 10 sierpnia 2014

Ważne!!!


Nie wiem czy komuś zależy na tym czy rozdział się pojawi, ale jak narazie BRAK.
Brak weny.
Brak czasu.
Mam pomysł na ten rozdział, ale jeszcze nie wszystko jest dokładnie przemyślane i nie wiem jak ubrać w słowa niektóre sceny, które chcę tu przedstawić. Dodatkowo słabo u mnie z czasem. Jak wiecie są wakacje, czyli jakieś wyjazdy, spotkania i te sprawy. Niecałe dwa tygodnie temu wróciłam do domu z dwutygodniowej kolonii i musiałam się "przyzwyczaić" do starego otoczenia. W dodatku jest u mnie 6 letnia kuzynka, więc utrudnia mi to pisanie. Postaram się dodać coś jak najszybciej. 
Pozdrawiam wszystkich, którzy czytają mojego bloga i życzę udanych wakacji!;*

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za Ciebie :**
    Miłych wakacji :D
    Pozdrawiam SectumSempra
    http://dramionemilosczniczego.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bo bardzo podoba mi się twój blog. Zapraszam do siebie:
    miloscDramione.blogspot.com
    mala gwiazdka

    OdpowiedzUsuń